Morgondagens LMS
för växande organisationer















Kunskapsdelning i 4 steg
involvera skapa paketera dela
involve
create
package
share
Learnster utvecklar morgondagens LMS (Learning Management System) för växande organisationer som vill uppnå maximal utveckling på minimal tid.
Med Learnster tar du kunskapsdelning till nästa nivå. Vår innovativa teknologi skapar nya möjligheter till kommunikation och informationsdelning för hela din organisation. Spara värdefull tid med hjälp av Learnsters smarta regler för automation. Revolutionerande Knowledge Gap AI säkerställer att den som ska lära sig fokuserar på det viktigaste först.
Involvera ämnesexperter i skapandet av allt från mikrolärande och enstaka kurser, till onboardingutbildningar och dynamiska utbildningsprogram. Dela med medarbetare, kunder eller partners
1. Involvera dina ämnesexperter
Uppmuntra till kunskapsdelning! Bjud in dina ämnesexperter till att skapa, uppdatera och äga utbildningsmaterial.

2. Skapa innehåll direkt i Learnster
Bygg innehåll med drag-n-drop. Antingen helt från scratch eller med hjälp av färdiga mallar.

3. Paketera effektivt
Välj hur du vill dela kunskap. Paketera innehållet till digitala utbildningar, schemalagda block eller snabba micro-learnings. Eller varför inte en kombination?

4. Dela med rätt personer, i rätt tid
Dela kunskap med rätt person, vid rätt tillfälle. Skapa personligt anpassade lärresor och akademier.

1. Involvera organisationens ämnesexperter
Involvera organisationen genom att bjuda in ämnesexperter till att äga, skapa och uppdatera relevant utbildningsmaterial. Med hjälp av Learnsters kraftfulla administratörsroller kan skaparrättigheten delegeras ut på både central och lokal nivå.

2. Skapa innehåll direkt i Learnster
Allt innehåll byggs upp i ett smidigt drag-n-drop-gränssnitt. Välj mellan text, bilder, videos, ljudfiler och dokument.

3. Paketera effektivt
Kombinera innehållet till en engagerande lärupplevelse. Antingen helt digital, eller varför inte en kombination av schemalagd och digital?

4. Dela med rätt personer
Full automatisering. Säkerställ att rätt person får rätt information vid rätt tillfälle med hjälp av Learnsters regler för automation.


Learnster ger dig insikterna du behöver
- Dashboard för progress och analys
- Filtrerad överblick
- Tester och enkäter
- Exportera data
- Automatiserade meddelanden och påminnelser
- Dashboard för kursdeltagare
automation
Låt Learnsters regler för automation göra jobbet
Sedan vi började arbeta med Learnster så har våra medarbetare blivit mer aktiva och drivande i sin egen utvecklingsresa.

Tips och råd om LMS






Appen Learnster U
it's all about U
Ta med dina lärupplevelser överallt! Lär dig något nytt under fikapausen, på butiksgolvet eller på bussen. Varje tillfälle räknas.
Appen Learster U är för dig som alltid är på språng. Få tillgång dina utbildningar och andra lärresurser i fickformat. Notiser håller dig uppdaterad om viktiga milstolpar och kommande händelser.
Learnsters mobilapp
Learnsters mobilapp är helt gratis att ladda ner och är specifikt utvecklad för dig som utbildar i Learnster. Med Learnster Nelson blir det enklare att planera, schemalägga och skicka meddelanden. Appen kan även användas för att snabbt och smidigt ta närvaro och betygsätta dina utbildningsdeltagare. Givetvis syncas allt du gör från appen med dina utbildningar i Learnster.


Nya och kommande funktioner
Learnsters LMS utvecklas hela tiden. Här kan du läsa mer om de senaste uppdateringarna och releaserna.

Integrera Learnsters LMS med HR-plattformar och andra tredjepartssystem
- integration via Learnsters öppna API:er
- integration via filbaserad integration
- förenklad inloggning med SSO (single sign-on)
Du kan integrera Learnster med din organisations HR-plattform och tredjepartssystem, såsom Teamtailor, HiBob, Personio, BambooHR och många fler.
Learnsters LMS stödjer innehåll som producerats i:






När du lyckas, lyckas vi!
Dra nytta av vår know-how. Vi hjälper din organisation att lyckas med Learnster.
- Workshops och kurser i learning design
- Innehållsproduktion
- Support vid tredjepartsintegrationer